A Complete Software to Manage All Types of Business
Activities Specially Real Estate
برنامج متكامل
لإدارة جميع أنواع أنشطة الشركات وخاصة العقارية
For More
Details, Please Call us +971556212280
لمزيد من التفاصيل يرجي الإتصال على 00971556212280
Top Features
o Customizable according to your business needs.
o Continuous free updating of features and modules.
o Specially built to manage real estate business activities.
o Developed using the feedback of real estate business experts.
o Integrated business and accounting.
o Power to generate Trial Balance, Profit & Loss and Balance
o Real Estate CRM is integrated with the software.
o The Software and database is hosted on clients server, so data is fully secured
o Optional property search engine & integration with website.
o The software can also be accessed from remote locations.
o Free training on how to use the software.
o Multi-level user access permissions.
o You can access from world-wide just with an internet.
o Concept of group company having multiple branches,
o Multiple divisions and multiple projects.
o Sheet for a whole company, branch wise, division wise and project wise, You can get both individual and consolidated statements with your choice of merging.
o Easy e-mail & SMS alerts.
o Print Income and Expenses at any time.
o Be in touch with your business globally.
Hot Features
o Managing your Legal and Police Cases and automatically calculate the law firm fees for each case.
o Mange Swapping , Shifting , and transferring of contracts ( Free Hold )
o Printing any contracts , any format ( Free Hold , Rental , Purchase ,or Brokerage )
o Create Recovery collection Plans for each person in your staff.
o Be in touch with your clients thorough a Webmail Board ( like Ticketing system )
o Full H.R System.
o Cheque Management and cheque printing in any bank format.
o Leasing contract Print in any format.
o Property Purchasing Module to manage the properties you purchase & sale
You Can Download the Free Version Now,
Click Here
أهم خصائص البرنامج
o تهيئة البرنامج وفقا لاحتياجات عملك.
o التحديث المستمر للبرنامج مجاناً.
o تم إنشاء البرنامج خصيصا لإدارة الأنشطة العقارات .
o تم تطويرالبرنامج على أيدي خبراء في المجالات العقارات المختلفة .
o برنامج حسابات متكامل ومتوافق مع برامج العقارات.
o إنشاء ميزان المراجعة ، الأرباح والخسائر و الميزانية
o التلقائية المحاسبة المالية.
o تكلفة متعدد المستويات و مراكز الربح .
o إدارة التعامل مع العملاء من خلال البرنامج
o قوواعد البيانات موجودة على أجهزة العميل ، مما يعطي أعلى درجات الأمان .
o إمكانية إضافة الشقق والوحدات إلى الموقع الإلتكروني من خلال البرنامج
o إمكانية الدخول للبرنامج من أي مكان في العالم ، فقط جهاز مثبت عليه البرنامج وإنترنت .
o التدريب المجاني على كيفية استخدام البرنامج .
o يمكنك الوصول إليه من جميع أنحاء العالم فقط مع الانترنت .
o إمكانية إضافة مجموعة شركات اومجموعة فروع
o إمكانية إضافة مشاريع مختلفة .
o طباعة تقارير للشركة بأكملها او فروع الشركة مع إمكانية الحصول على البيانات الفردية اوالمجمعة .
o وجود تنبيهات بالبريد الإلكتروني والرسائل القصيرة SMS .
o طباعة المقبوضات والمصروفات في أي وقت.
o كن على اتصال مع عملك من أي مكان دولياً .
خصائص مميزة
o إدارة الدعاوي القضائية و بلاغات الشرطة وحساب أتعاب المحاماة تلقائياً .
o إدارة تحويل العقود والمبالغ المالية من شقة لأخرى ومن مشروع لأخر .
o طباعة جميع أنواع العقود ( عقود البيع ، عقود الإيجار ، عقود الشراء ، عقود السمسرة )
o إنشاء خطط تحصيل لكل موظف لحساب العائد الشهري .
o كن على اتصال دائم مع عملائك من خلال نظام بريد الالكتروني يربط بين البرنامج وموقعك الإلكتروني
o نظام متكامل لإدارة شئون الموظفين .
o إدارة الشيكات وطباعتها على شيكات جميع البنوك .
o طباعة عقود الإيجار على أي نموذج خاص .
o إدارة العقارات التي يتم شراءها وبيعها وحساب هامش الربح .
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق